دنتال گارانتی - سال نو مبارک

اتوکلاو تکنوگاز ۱۸ لیتری

دندانپزشکی نیاز به تجهیزات زیادی دارد و تهیه این وسایل باید با توجه به تخصص دندانپزشک صورت گیرد. یک سری تجهیزات اولیه مطب که برای هر تخصص ومدرکی باید داخل مطب باشد، اتوکلاو دندانپزشکی است. پس از اتمام کار، باید تمامی لوازم استریل شده تا برای بیمار بعدی آماده شوند. استریل نکردن تجهیزات دندانپزشکی موجب می‌شود که انتقال بیماری های عفونی به سرعت انجام گیرد. برای تمیز کردن و استریل تجهیزات دندانپزشکی از دستگاه اتوکلاو استفاده می شود. اتوکلاو تکنوگاز یکی از بهترین برندهای اروپایی موجود در بازار است. اتوکلاوهای دندانپزشکی چندین برند مختلف در بازار عرضه میشود، که میتوان برای خرید هریک از آنها را انتخاب کرد. ظرفیت اتوکلاوهای دندانپزشکی 18 لیتر، 17 لیتر، 23 و 24 لیتر می باشد.

در این مقاله می خواهیم توضیحاتی درباره اتوکلاو ۱۸ لیتری تکنوگاز به شما ارائه دهیم.

ویژگی های اتوکلاو تکنوگاز ۱۸ لیتری

اتوکلاو تکنوگاز بر مبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام می دهد. درون دستگاه بخار اشباع شده ای وجود دارد که در دمای بسیار بالایی قرار دارد و می تواند تمامی عوامل بیماری را از بین ببرد. یک دندانپزشک باید بداند که پس از استفاده از هر یک از تجهیزات خود به هیچ عنوان نباید آنها را بدون استریل برای بیمار دیگر استفاده کند و این کار می تواند بیماری ها را با سرعت بالا منتقل کند. اتوکلاو تکنوگاز ، ساخت کشور ایتالیا دارای هشت سیکل کاری است. دو سیکل این دستگاه ۱۳۴ درجه است که با پوشش و بدون پوشش استفاده می شود و دو سیکل دیگر ۱۲۱ درجه، هم با پوشش و بدون پوشش دارد. همچنین دارای سیکل فلاش و سیکل هلیکس و… است که هر یک نقش مهمی را ایفا می کنند.

 

اتوکلاو تکنوگاز تجهیزات را با پمپ وکیوم گرما (CLASS B) خشک می کند و امکان آبگیری دستی و اتوماتیک در آن وجود دارد. آب مخزن کثیف این دستگاه به طور خودکار تخلیه می شود و دو سنسور برای اندازه گیری دقیق دما در این دستگاه وجود دارد. دقت این دستگاه بسیار بالاست و از ظاهر خوبی برخوردار است.

برای استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی میتوان تعداد زیادی از آنها را درون این دستگاه قرار داد تا در زمان مشخص ضدعفونی شوند و سپس با استفاده از خشک کن اتوماتیک کامل خشک می شوند و در اختیار دندانپزشکی قرار می گیرند.

ضمانت دستگاه اتوکلاو تکنوگاز

اتوکلاو تکنوگاز کیفیت بسیار خوبی دارد و اگر از آن مراقبت کنید به راحتی دچار مشکل نمی شود. همچنین دارای ضمانت یک ساله می باشد. ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای شما در نظر گرفته شده است. تکنوگاز یکی از برندهایی است که بازار فروش خوبی دارد و به دلیل خدمات خوبی که به مشتریان ارائه می دهد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چرا از اتوکلاو استفاده کنیم؟

تحت هر شرایطی باید دندانپزشکان تجهیزات خود را استریل کنند. این کار باید با دستگاه اتوکلاو (CLASS B) انجام شود تا کمترین آسیب را به سایر تجهیزات وارد نماید؛ زیرا تمامی وسایل ارزش بسیار بالایی دارند و برای هر یک از آنها باید هزینه های زیادی صرف شود.

اتوکلاو تکنوگاز یکی از دستگاه هایی است که با کمترین آسیب می تواند عملیات استریل تشخیص دندانپزشکی را در کمترین زمان انجام دهد. دندانپزشک نیاز به سرعت بالایی دارد تا بتواند چندین بیمار را در مدت کوتاهی درمان کند به همین دلیل است که تمامی دندانپزشکان از اتوکلاو استفاده می کنند.

 

با استفاده از دستگاه اتوکلاو می توان در مدت زمان ۳۰ دقیقه تمامی تجهیزات و وسایل را تمیز کرد. اما اگر بدانید که وسایل شما از نظر عفونی بسیار قوی هستند، می تواند مدت بیشتری را برای استریل کردن آنها استفاده کند. به دلیل بخارهای داغ که از طریق دستگاه ساطع می شود و روی تجهیزات قرار می گیرد تمامی میکروب ها و عوامل بیماری از بین می رود.

اگر دندانپزشکی متوجه شود که یکی از تجهیزات آن نیاز به زمان بیشتری دارد می تواند مدت زمان بیشتری تا یک ساعت تجهیزات خود را درون دستگاه قرار دهد تا کاملا استریل شوند.

خرید و قیمت اتوکلاو تکنوگاز ۱۸ لیتری

قیمت اتوکلاو تکنوگاز با توجه به عوامل مختلفی به طور متغیر است و نمی توان مبلغ ثابتی را برای آن در نظر گرفت. انواع مختلف اتوکلاو با قیمت های مختلفی به فروش می رسند که هر یک ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگری دارند. ظرفیت اتوکلاوها روی قیمت آنها تاثیر گذار است و هرچه ظرفیت آنها بیشتر باشد با قیمت بیشتری به فروش می رسند. خرید تجهیزات دندانپزشکی از راه های مختلفی قابل انجام است. اما نکته مهم انتخاب شرکتیمسئولیت پذیر است که این تجهیزات را با بهترین شرایط پرداخت در اختیار شما قرار دهد. بنابراین ابتدا شرکت های مختلف را مقایسه کنید و سپس یکی از آنها را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که شرکت مورد نظر شما معتبر باشد و چند سال در این زمینه تجربه کافی داشته باشد.

خرید اتوکلاو تکنوگاز به صورت غیرحضوری از سایت های رسمی به راحتی انجام پذیر است و  می توانید برای به دست آوردن کالای مورد نیاز خود بدون رفتن به مراکز خرید، خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید تا در زمانی کوتاه به آدرس مورد نظر شما ارسال شود و شما بتوانید خریدتان در محل تحویل بگیرید. توجه داشته باشید که حتماً باید برگه ضمانت کالا را تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

سخن‌ پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با این دستگاه آشنا کنیم تا در زمان خرید، اطلاعات بیشتری درباره آن داشته باشید، بتوانید خرید مطمئن‌تری انجام دهید. توجه داشته باشید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

دنتال گارانتی ارائه دهنده تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز شما می باشد، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

icon-angle icon-bars icon-times