دنتال گارانتی - سال نو مبارک

ارزانترین یونیت دندانپزشکی!

با توجه به افزایش چشمگیر قیمت دلار و وضعیت کنونی اقتصادی ایران، قیمت همه اجناس از جمله یونیتهای دندانپزشکی تحت تاثیر قرارگرفته اند؛ بنابراین خیلی از افراد به دنبال ارزانترین یونیت های دندانپزشکی هستند. یونیت دندانپزشکی، اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای هر مطب دندانپزشکی و هر متخصص دندانپزشک به شمار به کار رود؛ که بروز کوچک ترین اشکال در عملکرد آن می‌تواند به قیمت مختل شدن تمام یا دست کم قسمتی از فعالیت کسب و کار دندانپزشک تمام شود. از آنجا که خرید یونیت دندانپزشکی یکی از نخستین ابزارهای مورد نیاز برای تجهیز کردن یک مطب دندانپزشکی به شمار می رود، لذا هزینه مورد نیاز برای خرید و نصب آن یکی از مهم ترین مواردی است که در زمان راه اندازی مطب دندانپزشکی باید مورد توجه قرار گیرد.

ارزانترین یونیت‌های دندانپزشکی ایرانی
در سال‌های اخیر تعداد یونیت دندانپزشکی ایرانی نسبت به قبل بسیار بیشتر شده‌اند. زیرا این دستگاه‌ها نه تنها ارزانتر هستند، بلکه با امکاناتی بالاتر در مقایسه با یونیت‌های خارجی تهیه شده‌اند. از جمله برندهای ایرانی می‌توان به پارس دنتال، پارس طب و شیک طب اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به ارزانترین یونیت های دندانپزشکی اشاره کنیم که ایرانی هستند اما امکانات بسیار مناسبی دارند.

یونیت صندلی پارس طب:

مدل های متنوع از این برند در بازار موجود می باشد.

  • یونیت صندلی پارس طب مدل صدف su شلنگ از بالا

  • یونیت صندلی پارس طب مدل صدف sd شلنگ از پایین

  • یونیت صندلی پارس طب مدل فیدار L24 و L20 شلنگ از بالا و شلنگ از پایین
  • همچنین این مدل دارای دو قدرت موتور متفاوت می باشد، موتو 24 ولت و موتور 220 ولت

یکی از گرانترین یونیت های دندانپزشکی ایرانی یونیت صندلی دنتوس و فخرسینا می باشد.

ارائه دهنده انواع مدلهای خدماتی و یونیتهای دندانپزشکی به دندانپزشکان.
انواع یونیت دنتوس شلنگ از بالا و شلنگ از پایین، بصورت فول آپشن و معمولی ارائه می شود.

مدل پگاه موجود در سه مدل: قابل اتصال به زمین، متصل به صندلی و قابلیت نصب رادیوگرافی (حالت فول آپشن)

نتیجه گیری
استفاده از ارزان ترین نوع یونیت های دندانپزشکی ایرانی یک انتخاب مناسب برای دندانپزشکانی است که می‌خواهند مطب دندانپزشکی خود را مقرون به صرفه و بروز تجهیز کنند. برندهای دنتوس، فخرسینا، پارس دنتال، پارس طب و شیک طب پیشنهاد دنتال گارانتی به شما، جهت دریافت مشاوره رایگان و انتخاب بهترین گزینه با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

icon-angle icon-bars icon-times