دنتال گارانتی - سال نو مبارک

اندوروتاری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

دستگاه روتاری با توجه به امکانات و ویژگی هایی که برای انجام کارهای مختلف استفاده می شود انواع مختلفی دارد که به برند وکیفیت موتور دستگاه و میزان امکانات آن مثل سرعت چرخش موتور و با سیم بودن و بی سیم بودن و همچنین میزان گارانتی و خدمات پس از فروش آن بستگی دارد که تمامی این موارد همگی جزو ویژگی های انتخاب بهترین دستگاه روتاری اندو می باشند .

مهمترین نکته در انتخاب بهترین دستگاه روتاری اندو این است که دستگاه حرکت های ریز و حساس تولید کند که موجب خالی شدن کانال دندان می گردد و همین حرکات باعث افزایش سرعت تخلیه کانال و درمان ریشه می شود و همچنین این حرکات سریع درد دندان را هم پس از درمان به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

دو مورد از مهمترین ویژگی هایی که باید در نظر گرفت:

  1. رسیپروکال 20-400 درجه
  2. موتور براش لس (القایی)

کاربرد دستگاه اندو روتاری دندانپزشکی در درمان ریشه
پوسیدگی دندان و رسیدن پوسیدگی به عصب دندان یکی از رایج ترین دلایل درد زیاد دندان است که سالانه افراد زیادی دچار این مشکل می شوند و به مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. به عصب رسیدن دندان می تواند علل متفاوتی داشته باشد و این درد با علائم متفاوتی بروز خواهد کرد که در مقاله عصب کشی دندان به صورت کامل به این نکات پرداخته شده است و امروزه استفاده از دستگاه اندو روتاری دندانپزشکی در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی غیر قابل چشم پوشی می باشد و این دستگاه به کیفیت بالاتر، سرعت و درمان بهتر عصب کشی کمک زیادی خواهد کرد.

icon-angle icon-bars icon-times