دنتال گارانتی - سال نو مبارک

فروش انحصاری محصولات ایتیس

‏ایتیس یک شرکت چینی است که در زمینه تولید محصولات و تجهیزات دندانپزشکی مشغول به فعالیت است. این شرکت از سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و فعالیت خود را با فناوری های بروز و استانداردی انجام می‌دهد. که باعث تولید انواع تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت بسیار عالی و معروف می‌شود. دندانپزشکان زیادی هستند که در سراسر جهان این برند را به خوبی می‌شناسند. انواع تجهیزات آن را در مطب خود مورد استفاده قرار می دهند.

ایتیس در بین دیگر شرکت های مشاور، طرفداران زیادی پیدا کرده است و محصولات آن به ۱۲۹ کشور دیگر صادر می شود که ایران یکی از این کشورها است. در کشور ما نمایندگی های مختلفی هستند که انواع تجهیزات این برند را به فروش می رسانند و برخی از نمایندگی ها به صورت انحصاری این کار را انجام می دهند. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در ارتباط با نمایندگی انحصاری این برند برای شما عزیزان شرح دهیم. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

ویژگی تجهیزات ایتیس

تجهیزات ایتیس با کیفیت بالایی تولید می شوند و در تولید آنها از قطعاتی استفاده می شود که جنس مرغوبی دارند و تا چندین سال دچار هیچ گونه عیبی نمی شوند. یکی از ویژگی‌های مهم این تجهیزات قیمت خوب آنها است که این شرکت به دلیل فروش عمده می تواند قیمت محصولات خود را پایین آورد. با توجه به کیفیتی که دارند پرداخت قیمت برای انواع تجهیزات آن بسیار به نفع دندانپزشکان است و می توانند چندین سال از این تجهیزات استفاده کنند.

تجهیزات نماینده انحصاری ایتیس دارای گارانتی هستند و پس از خرید آن ها می توانید از خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید. این تجهیزات دارای استانداردهای بین المللی ISO، SEو CFDA  می باشد که این استانداردها نشان دهنده کیفیت خوب محصولات است و باعث می شود شما بتوانید این تجهیزات را برای خرید خود انتخاب کنید.

چرا به نمایندگی انحصاری فروش محصولات ایتیس نیاز داریم؟

اگرچه ممکن است تجهیزات این برند توسط فروشگاه های مختلفی در کشور به فروش برسد. اما اگر یک نمایندگی در کشور ما وجود داشته باشد مانند نماینده انحصاری ایتیس که تمامی تجهیزات این شرکت را به صورت انحصاری به فروش برساند. هم به نفع شرکت تولید کننده و هم به نفع مشتریان است. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که نماینده انحصاری به چه معنا می باشد؟ باید بگوییم نماینده انحصاری یعنی فروشگاهی که در آن فقط تجهیزات این برند به فروش می رسد. با این کار می توانید از جزئیات بهتری نسبت به تجهیزات آگاهی داشته باشید. تنوع تجهیزات ایتیس در نمایندگی های انحصاری بسیار بالا است تا شما بتوانید خریدتان را به نحو احسنت انجام دهید.

وجود نماینده انحصاری ایتیس سبب خواهد شد، بین فروشگاه های مختلف سردرگم نشویم و از یک جا خرید خود را انجام دهیم. قیمت مناسب و خدمات پس از فروش هم از دیگر مواردی است که نیاز ما را به نمایندگی بیشتر می کند.

چگونه از نماینده انحصاری ایتیس خرید کنیم؟

امروزه به دلیل اینکه بسیاری از مردم وقت کافی برای خرید حضوری ندارند، نماینده انحصاری ایتیس امکان خرید غیرحضوری را فراهم کرده‌ و با یک پیج کاری و سایت معتبری که طراحی شده است، می‌تواند خدمات به مشتریان خود ارائه دهد. شما کافی است که به سایت و پیج کاری این نمایندگی مراجعه کنید و محصول مورد نظر را خرید کنید.

راه دیگر خرید، استفاده از شماره تماس هایی است که نماینده انحصاری ایتیس در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما با تماس گرفتن می توانید اطلاعات کافی را درباره خریدتان از شرکت دریافت کنید و مشاوره لازم را جهت خرید انواع تجهیزات دندان پزشکی دریافت نمایید. شما می توانید در هر مکانی که قرار دارید سفارشتان را به صورت آنلاین ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، و ارائه آدرس مورد نظر، منتظر ارسال و تحویل کالا باشید.

خدمات پس از فروش توسط نماینده انحصاری برند ایتیس

پس از اینکه شما یک کالا را از نماینده انحصاری برند ایتیس خریداری کنید. می توانید تا مدت مشخصی که در زمان خرید محصول به شما اعلام می شود از خدمات تعمیر و برطرف کردن عیب های آن تجهیزات استفاده کنید. همچنین همیشه خدمات پس از فروش زمان بیشتری نسبت به ضمانت کالا دارد. تا چندین سال پس از ضمانت می توانید از خدماتی که شرکت در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید. ممکن است در زمان های مختلف خدمات پس از فروش شرکت ها با یکدیگر تفاوت داشته باشد. می توانید با تماس به نمایندگی انحصاری که از آن خریدتان را انجام داده اید از خدمات پس از فروش آن مطلع شوید.

سخن پایانی

برندهای بسیار زیادی وجود دارند که در کشور ما دارای نمایندگی انحصاری می باشند. اما شما باید در هنگام خرید توجه داشته باشید برندی را انتخاب کنید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم از نظر هزینه برای شما به صرفه باشد. بهتر است از نمایندگی های انحصاری استفاده کنید که بدون وجود واسطه و به صورت مستقیم کالاهای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر نسبت به شرکت های دیگر تجهیزات مورد نظر دندانپزشکی را خریداری نمایید.

نماینده انحصاری ایتیس، بهترین مکان برای خریدن انواع تجهیزات این برند هست. نمایندگی در کشور این تجهیزات را به فروش می رسانند و شما می توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

icon-angle icon-bars icon-times