دنتال گارانتی - سال نو مبارک

فروش انحصاری محصولات پارکل آمریکا

یک دندانپزشک باید از بهترین برندها و بروز ترین تجهیزات در مطب خود استفاده کند. از این رو شرکت های مختلفی اقدام به تولید لوازم و ابزارهای دندانپزشکی می کنند. در نظر داشته باشید که نباید فراموش شود خرید از بهترین برندها می تواند کار این افراد را در جهت بهبود پیش ببرد.

محصولات پارکل آمریکا یکی از برندهای بسیار معروف است در این مطلب سعی داریم تا توضیحاتی درباره نمایندگی این برند برای شما شرح دهیم.

محصولات پارکل در ایران:

الکتروسرجری پارکل

برخی از ویزگی های الکترو سرجری پارکل آمریکا:

الکتریکی/بدون نیاز به گرم کردن
دارای 10 درجه مختلف برای قدرت
دارای ۳ حالت عملکرد Cut, Cut-Coag,Coag
تنظیم خودکار قدرت با توجه به ضخامت بافت

کاربری های الکترو سرجری پارکل آمریکا:

کمک به قالب گیری پروتز های دندان به منظور کنار زدن لثه ها
افزایش طول کران
تهیه بیوپسی
برداشت بافت پری کرونال در دندال مولر 3
برداشت و یا کاهش میزان بافت لثه هایپرتروفی و متورم شده در اطراف دندان ها به منظور ایجاد دسترسی و دید بهتر
لیفت لثه و Gingivectomy
انجام مراحل اولیه جراحی ایمپلنت
برای انجام جراحی با مواد هموستاز و ضدعفونی کننده

اقلام همراه با دستگاه :

پدال پایی
هندپیس جراحی
پلیت و کابل
6 عدد الکترود

جرمگیر پارکل

لایت کیور پارکل

 

 

کیفیت محصولات پارکل آمریکا

از آنجایی که محصولات پارکل آمریکا کیفیت بسیار خوبی دارند، در بین دندان پزشکان و فروشندگان تجهیزات دندانپزشکی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. محصولات این برند از بازار فروش خوبی بهره مند است، به همین دلیل در کشور چندین نمایندگی انحصاری، این تجهیزات را به فروش می رسانند.

شرکت پارکل آمریکا چندین سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع تجهیزات دندانپزشکی و مواد و ژل های دندانپزشکی با بروز ترین فناوری دنیا انجام می دهد. این شرکت به عنوان یکی از شرکت های برتر در آمریکا شناخته می شود که محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند. صادرات این تجهیزات به کشور ما با قیمت مناسبی نسبت به کیفیت تجهیزات انجام می شود.

چرا یک برند نیاز به نمایندگی دارد؟

هر شرکت برای فروش محصولات خود نیاز به فروشگاه ها یا نمایندگی هایی دارد که بتواند محصولات خود را در زمان مشخص و سریع به فروش برساند. ممکن است یک برند در داخل کشور وجود نداشته باشد و در یک کشور دیگر تولیدات خود را ایجاد کند که با صادرات می تواند محصولات خود در کشورهای دیگر به فروش برساند‌.

وقتی یک کشور محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کند، اگر یک نمایندگی مجاز داشته باشد این کار بسیار راحت تر است و می تواند با یک شخص کار کند؛ اما اگر شرکت های بسیار زیادی بخواهند محصولات متفاوتی را به فروش برسانند باعث سردرگمی شرکت تولید کننده می شود و گاهی نمی تواند تمامی تجهیزات خود را به فروش برساند و فقط تعداد محدودی از آنها را صادر می کند.

وقتی صحبت از نمایندگی انحصاری به میان می آید منظور این است که این نمایندگی و فروشگاه فقط یک برند را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. هیچ کالا و برند دیگری را نمی توانید در فروشگاه پیدا کنید. بنابراین هم برای خریدار شرایط خوبی فراهم می شود که به راحتی بتواند تجهیزات مختلف یک برند را در اختیار داشته باشد. هم شرکت صادر کننده می داند که با چه شخصی در ارتباط باشد و چگونه صادرات خود را انجام دهد.

نمایندگی یک برند می تواند یک تبلیغ وسیعی برای او باشد. در این نمایندگی از کوچک ترین تجهیزات و البته تجهیزات بسیار بزرگی که شاید برخی از دندانپزشکان با آن آشنایی نداشته باشند به طور کامل معرفی می شوند. با این تفاسیر دندان پزشک می تواند انواع تجهیزات را از یک برند معتبر و نمایندگی انحصاری آن خریداری کند.

چرا از نماینده انحصاری محصولات پارکل آمریکا خرید کنیم؟

خرید از نمایندگی انحصاری پارکل به این منظور است که شما خرید خود را از شرکت تولید کننده انجام دهید . می توانید تمامی خدمات پس از فروش را از نماینده انحصاری دریافت کنید. از آنجایی که نماینده انحصاری پارکل تمامی لوازم و تجهیزات را به صورت مستقیم از شرکت خریداری می‌کند. در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، می ‌تواند قیمت بهتری را نسبت به شرکت های دیگر برای مشتری ارائه دهد. این امر باعث رضایت مشتریان زیادی می شود. از این پس خرید خود را از شرکت های انحصاری و نمایندگی های منحصر برند پارکل آمریکا انجام می دهند.

خرید آنلاین محصولات پارکل آمریکا از نمایندگی

شما می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی انحصاری محصولات پارکل آمریکا خریدتان را به صورت غیر حضوری از آنها انجام دهید و از خدمات پس از فروش و ضمانت کالاهای خریداری شده خود استفاده کنید. خرید غیر حضوری و آنلاین کمک بسیار زیادی است که شما بتوانید در زمان بسیار کوتاهی نسبت به مشغله‌های زیادی که دارید، خرید خود را انجام دهید. و آن را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. نمایندگی انحصاری پارکل بهترین شرایط را برای خرید غیرحضوری فراهم می کند تا مشتریان در زمان کوتاه و با صرفه جویی در هزینه و وقت خود بتوانند کالای مورد نیاز شان را خریداری کنند.

جمع بندی

نمایندگی پارکل آمریکا یکی از بهترین نمایندگی هایی است که در کشور ما وجود دارد و تجهیزات با کیفیت و مرغوبی را در اختیار دندانپزشکان قرار می‌دهد. این تجهیزات تا چندین سال نیاز به تعمیر ندارند و مشکلی برای دندانپزشک به وجود نمی آورند. به دلیل مصرف بهینه انرژی محصولات پارکل بسیار به صرفه محسوب می شوند. از خرید این محصولات از نمایندگی های انحصاری آن ها غافل نشوید. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را بیشتر با نمایندگی انحصاری فروش محصولات پارکل آمریکا آشنا کنیم. از همراهی شما تا پایان سپاس گزاریم.

icon-angle icon-bars icon-times