دنتال گارانتی - سال نو مبارک

نماینده فروش محصولات وودپیکر WOODPECKER

جرمگیر پیزوالتراسونیک: UDS-N2, UDS-B LED, UDS-P, D7 LED, D5, D5 LED, D6, DTE PT5, DTE-D3 LED, DTE-D600, U6, UDS-J, UDS-J2 PLUS, UDS-J2 PLUS LED, UDS-K, UDS-K LED, UDS-L, U6 LED, MARATHON, UDS-L FULL, UDS-L LED, UDS-L WATER,

لایت کیور: LED-H, LED-H Ortho, LED-F, LED-F Sim, X-Cure , LUX VI DBA , LED O_LIGHT, iLED II, I_LED, I_LED MAX, I_LED PLUS, LED_D, LUX E_POWER

اپکس فایندر: Ai-Pex, Minpex, WoodpeX I

موتور اندو: EndoSmart, EndoSmart Plus

آبچوراتور و گوتاکاتر: Fi-G, Fi-P

ایریگیشن اولتراسونیک: Endo1

پیزوسرجری: US-II, US-II Eco- ULTRASURGERY

موتور ایمپلنت: Implanter

موتور الکتریکی: MT2

توربین: King Kong

اسکنر فسفرپلیت: Free Scan- I Scan

سنسور آرویجی: u-Sensor, i-Sensor

رادیوگرافی: AI-RAY

موتور پرافی: K-PO Prophy

دستگاه ایرفلو: A-PH Prophy Gun

محصولات Woodpecker فقط با ضمانت شرکت دنتال گارانتی با 24 ماه گارانتی طلائی تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش، عرضه می گردد.

#نمایندگی_وودپکر #محصولات_وودپکر #Woodpecker
#جرمگیر #لایت_کیور #اپکس_فایندر #روتاری #پیزوسرجری #توربین #دنتال گارانتی

محصولات جدید وودپیکر

نماینده فروش محصولات وودپیکر

برند وودپیکر یکی از برندهای چینی و مطرح در سطح جهان است و انواع تجهیزات دندانپزشکی در این شرکت تولید می شود. این برند توانسته در بازار، رقابت زیادی را با شرکت های دیگر ایجاد کند. شرکت وود پیکر یکی از شرکت‌هایی است که انواع تجهیزات جرم گیری با بهترین فناوری های روز دنیا را تولید و به سراسر دنیا عرضه می کند.

در مطب دندانپزشکی نیاز به تجهیزاتی است که دندانپزشک بتوانند به راحتی کارهای مختلف را برای درمان دهان و دندان انجام دهد. اگر تجهیزات کیفیت خوبی نداشته باشند، دندانپزشک نمی‌تواند به راحتی کار خود را انجام دهد و موجب رضایت مشتریان نمی‌شود. استفاده از یک برند معتبر و خوب می‌تواند هم موجب رضایت مشتری و هم رضایت دندانپزشک شود. اگر دقت کرده باشید شاید در بسیاری از مطب های دندانپزشکی  تجهیزاتی را برند وودپیکر را دیده باشید. که با طول عمر و دوام بالایی که دارند در بازار با بسیاری از برندها رقابت می کنند. در این مطلب سعی داریم تا  شما را بیشتر با نماینده فروش محصولات وودپیکر آشنا کنیم.

نماینده فروش محصولات وودپیکر به چه صورتی خدمات را ارائه می دهد؟

محصولات برند وودپیکر برای فروش محصولات خود در هر کشور نیاز به تعدادی نمایندگی دارد تا بتواند انواع تجهیزات خود را به فروش برساند. نمایندگی نقش بسیار مهمی برای مشتریان دارد و می تواند خدمات زیادی را به مشتریان ارائه کند. مثلا هرگونه پشتیبانی که توسط کمپانی اصلی انجام می شود را می توان از نمایندگی های مجاز آن محصول طلب کرد. البته باید حتما آموزش های لازم را دیده باشند و توجیه کاری بشوند تا بتوانند خدمات را ارائه دهند.

شرکت وودپیکر در ایران نمایندگی های زیادی دارد که انواع تجهیزات را با بهترین کیفیت و خدمات در اختیار مشتریان قرار می دهند. خرید از این شرکت ها هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری امکان پذیر است. از آن جایی که خرید غیر حضوری مزیت های زیادی نسبت به خرید حضوری دارد، توصیه می کنیم این روش خرید را انتخاب کنید و یک نمایندگی را برای خرید خود انتخاب کنید که در نزدیک ترین محل به محل زندگی شما باشد. این موضوع باعث شده تا سرعت خدمات افزایش پیدا کند و کالای خریداری شده شما در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

شرکت وودپیکر چه تجهیزاتی را تولید می کند؟

انواع تجهیزات جرمگیری با استانداردهای بین المللی توسط وودپیکر تولید می شود که هم مصرف بهینه انرژی دارند و هم به دلیل اینکه برای تولید آن ها از بهترین قطعات استفاده می شود طول عمر مناسبی را خواهند داشت. برند وودپیکر در کشور ما دارای چند  نمایندگی محصولات وودپیکر است. تمامی تجهیزات تولید شده توسط این شرکت را به فروش می رسانند. این محصولات شامل لایت کیور، اپکس فایندر، پالپتستر، موتور اندو، اسکنر فسفرپلیت، موتور الکتریکی، آنگل پرافی، دستگاه ایرفلو و… که توسط این برند تولید می شود.

شرکت وودپیکر در بازار امروزی در معرض رقابت با بسیاری از برندهاست و خیلی از افرادی که شناخت کافی از تجهیزات دندانپزشکی داشته باشند می دانند که تلاش این برند از سال ۲۰۲۱ برای تولید تجهیزات پزشکی دیجیتال و تصویری تا چه حد بالا بوده است.

خرید از نمایندگی وودپیکر چه مزایایی دارد؟

وقتی شما کالا را از نمایندگی مجاز یک برند خریداری می کنید، آن محصول با قیمت بهتری به دست شما می رسد. شما می توانید یک کالای خارجی را در کشور خودتان خریداری کنید و این خرید با کمترین هزینه صورت خواهد گرفت.

یک نماینده محصولات وودپیکر تمامی خدمات را ارائه می دهد. اما فروشندگان عادی فقط تجهیزات را به فروش می رسانند و پس از آن دیگر با مشتری در ارتباط نیستند. نمایندگی در کشور می تواند تمامی تجهیزات تولید شده توسط این برند را در اختیار داشته باشد. شما لازم نیست برای پیدا کردن هر یک از محصولات این شرکت به فروشگاه های مختلف سر بزنید. در واقع نمایندگی نقش بسیار مهمی را برای شما ارائه می کند. می تواند به عنوان یک فروشنده تمامی خدمات شرکت را در کشور ارائه دهد.

اگر نمایندگی ها در شهرهای مختلف یک کشور مشغول باشند کار برای مشتریان بسیار راحت تر می شود و نیازی ندارند برای خرید خود از نمایندگی شهرهای دیگر استفاده کنند.

چه کسی بهتر می تواند یک نمایندگی مجاز از محصولات برند وودپیکر داشته باشد؟

ابتدا باید علاقه به این کار وجود داشته باشد و پس از آن به فکر سود زیاد و فروش بیشتر این محصولات باشید. ایجاد یک نمایندگی نیاز به سرمایه و هزینه زیادی دارد که هر شخصی از عهده آن بر نمی آید. فقط افرادی که در این زمینه در کنار سرمایه زیاد خود توانایی و تجربه کافی دارند. می توانند یک نمایندگی محصولات وودپیکر مجاز از این شرکت دریافت کنند. پس از اینکه نمایندگی دریافت شد. مجوز آن نیز از مراجع ذی ربط گرفته شد. باید مکان مناسبی برای فروش این تجهیزات در اختیار باشد.مراقبت از محصولات وودپیکر یکی از مهمترین نکاتی است که هر نمایندگی باید به آن توجه زیادی داشته باشد.

شناخت حدودی از تجهیزات دندانپزشکی هم کمک زیادی به نمایندگی می کند و حداقل اینکه باید با دستگاه ها و تجهیزات مختلف دندانپزشکی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک نمایندگی از این شرکت دریافت کنید و پاسخ گوی مشتریان باشید. برای شخصی که هیچ اطلاعاتی درباره تجهیزات دندانپزکشی ندارد ایجاد نمایندگی کمی دشوار است.

icon-angle icon-bars icon-times