دنتال گارانتی - سال نو مبارک

ده حقیقت که هرکس باید راجع به بلیچینگ بداند!

  • دندان های شما مانند اسفنج می شوند و هر چیزی را جذب می کنند.
    دندانهای شما منافذی درست مانند پوست شما یا یک اسفنج دارند. هر چیزی که در دهان خود بگذارید که رنگ داشته باشد، در آن منافذ جذب می شوند. شراب، قهوه، انواع توت ها و سیگار کشیدن در ایجاد رنگ و لکه بر روی دندان ها بسیار فعال هستند. با گذشت زمان، رنگ طبیعی دندانهای شما به دلیل وجود همین لکه ها تیره تر می شود. این لکه ها هرگز از بین نمی روند، مگر اینکه آنها را به طور فعالی (با انجام عملی مانند بلیچینگ ) از بین ببرید. ژل سفید کننده دندانی که به درستی فرموله شده به طوری که در دندان های شما نفوذ کرده و به آرامی لکه ها را از منافذ دندان بیرون می کند، عمل می کند.

  • بلیچینگ به دندان های شما آسیب نمی زند.
    درست مانند مسواک زدن به صورت تهاجمی، سوء استعمال در بلیچینگ هم در هر نوع می تواند به دندان های شما آسیب برساند. با این حال، اگر طبق دستورالعمل استفاده شود، بلیچینگ ( سفید کردن دندان ها ) دندان ها به صورت حرفه ای بسیار بی خطر است. در فرآیند بلیچینگ از ترکیبات فعال برای باز کردن موقت منافذ در دندان ها و برداشتن لکه ها استفاده می کنند. بعد از هر جلسه انجام بلیچینگ، دندانهای شما به طور طبیعی دوباره به حالت اولیه باز می گردند و مجدداً هیدراته می شوند.
  • کلید انجام یک عمل بلیچینگ دستگاه بلیچینگ می باشد.
    بیشتر محصولات عمل بلیچینگ دندان در بازار از ترکیبات فعال مشابهی برای بلیچینگ استفاده می کنند. تفاوت آن در دستگاهی است که برای نگه داشتن ماده سفید کننده روی دندان استفاده می شود. یک سینی سفید کننده واقعاً سفارشی، این امر را تضمین می کند که حتی هر زاویه از هر دندان (صرف نظر از اینکه دندان های شما صاف باشد یا خیر) به طور ثابتی پوشش را دریافت می کند. بر خلاف سینی هایی که تکه ای هستند و جوش می خورند، نوار های سفید کننده و اشعه های یو-وی، سینی های سفید کننده امکان عدم سازگاری را از بین می برند و به شما اجازه می دهند تا لبخند زیبای خود را حفظ بنمایید.
  • سینی های سفید کننده ی سفارشی شده در آمریکا به مقدار پانصد دلار هزینه ی بیشتری از سوی یک دندانپزشک برای شما دارند.
    دندانپزشکان در آمریکا برای سینی های سفید کننده ی سفارشی مبلغی بالغ بر پانصد دلار بیشتر از سایر روش های بلیچینگ دریافت می کنند. شما این هزینه سنگین را پرداخت می کنید زیرا آنها پزشک هستند و تایمی ( زمان ) که آنها برای شما خرج می کنند، با ارزش است. انجام اقدامات آزمایشگاهی، انجام کار دستی و برنامه ریزی جلسه های دندانپزشکی برای دندانپزشک وقت و هزینه دارد.

  • حساسیت پس از عمل بلیچینگ، امری طبیعی است.
    بیش از 60٪ آمریکایی ها به طور طبیعی دندانهایی، حساس دارند. این امر بیشتر در اثر ژنتیک، مینای باریک یا دندانهای ترک خورده یا آسیب دیده ایجاد می شود. در طی فرآیند بلیچینگ، بروز حساسیت کاملاً طبیعی است. دندان ها به طور موقت دچار کمبود آب می شوند که باعث کاهش توانایی عایق عصب، در اثر تغییر دما می شود و این امر موجب بروز حساسیت خواهد شد.حساسیت پس از 12 تا 36 ساعت بعد از انجام عمل بلیچینگ از بین می رود. دندانپزشکان و متخصصان بهداشت، استفاده از یک فلوراید سفید کننده به عنوان درمانی برای تغذیه دندان ها و بالابردن مجدد آب دندان ها، توصیه می کنند.
  • لیزر کردن دندان ها یا تاباندن اشعه یو-وی برای سفید کردن آنها، عملی موقتی است.
    نور فرا بنفش ( یو-وی ) فرکانس نوری است که با تسریع ژل سفید کننده برای سریعتر عمل کردن آن بر روی دندان کار می کند. این روند زیر نظر سازمان غذا و دارو انجام خواهد شد و فقط تحت نظارت دندانپزشکان ارائه می شود. اگرچه در این روش دندان ها خیلی سریع سفید می شوند، اما برای افرادی که دندان های حساس دارند گزینه ی مناسبی نیست. علاوه بر این، نتایج سفیدی آن موقت هستند و هنوز هم بعد از آن باید این عمل انجام شود (غالباً با سینی سفیدکننده های سفارشی یا ویزیت های مکرر دندانپزشکی). این روند فوق العاده گران و وقت گیر است.
    چراغ های آبی ال ای دی که توسط شرکت های بلیچینگ دندان ( آنهایی که می خواهند یک شبه دندان شما را سفید کنند ) فروخته می شوند، بی فایده هستند. این یک نور آبی رنگ ساده می باشد اما فرکانس نور فرا بنفش تولید نمی کند. عمل جذب ژل سفید کننده با این چراغ های آبی ال ای دی تسریع پیدا نمی کند.

  • لکه های بر روی دندان های شما یک شبه از بین نمی روند.
    هیچ محصولی در بازار نمی تواند در عرض چند دقیقه یا یک روز دندان شما را سفید کند. از نظر شیمیایی، غیرممکن است که هر ماده سفید کننده با اطمینان بتواند به اندازه کافی در اعماق دندانها با آن سرعت نفوذ کند. اگر این امکان وجود داشت، برای ایجاد سینی های سفیدکننده سفارشی، به دندانپزشکان مبلغی پرداخت نمی شد. حقیقت این است که روند بلیچینگ می تواند به اندازه حداقل 4 روز و حداکثر تا چند ماه طول بکشد.مشتریانی که لکه های شدیدتری دارند باید نسبت به این روند صبورتر باشند و بدانند که هر جلسه بلیچینگ سالهای سال لکه ها را از بین می برد. پس از نابودی این لکه ها، حفظ دندان ها به طوری که باز هم سفید بمانند، بسیار آسان است.
  • پوشش ها و روکش های دندانی نمی توانند از عمل بلیچینگ برخوردار گردند.
    هنگامی که پوشش های مصنوعی و روکش ها بر روی دندان ها نصب شده باشند، آنها با داشتن تطابقی با رنگ دندان های اطراف شما بر روی دندان شما کار گذاشته می شوند. مواد آنها با رنگی تیره تر (یا روشن تر) ایجاد می شود و هرگز قابل تغییر نیستند. پوشش ها و روکش ها نه سفیدتر از آنچه که هستند شده و نه لکه دار می شوند. سفید کردن دندان ها به کار دندانپزشکی آسیب نمی زند.
  • بهترین زمان انجام بلیچینگ درست قبل از خواب شماست.
    بلافاصله پس از سفید کردن دندان (صرف نظر از محصولی که استفاده می کنید)، دندانهای شما مستعد لکه دار شدن هستند. منافذ دندان های شما کمی باز تر هستند و به راحتی لکه ها می توانند وارد شوند. متخصصان دندانپزشکی عمل بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها را قبل از خواب توصیه می کنند زیرا این شانس را برای لکه دار شدن دندان ها کاهش می دهد و شب به دندان های شما این فرصت را می دهد تا مجددا ترمیم شده و هیدراته شوند.
  • دندان های هیچکس کاملا سفید نمی شود.
    صرف نظر از لکه های بر روی دندان های شما، رنگ طبیعی (و آرایش ژنتیکی) دندانهای فرد در بدو تولد تعیین می شود. تنها کاری که یک محصول سفید کننده می تواند انجام دهد حذف تمام لکه های ایجاد شده که به مرور زمان بوجود آمده اند، می باشد. متأسفانه، بیشتر دندانپزشکان این مطلب را به شما نمی گویند و در صورت عدم کارآیی، هیچ نوع مسئولیتی را از نظر مالی به عهده نمی گیرند.

دنتال گارانتی ارائه دهنده تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز شما می باشد، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

icon-angle icon-bars icon-times