دنتال گارانتی - سال نو مبارک

راه اندازی صفر تا 100 مطب دندانپزشکی!

انتخاب تجهیزات یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هزینه تاسیس مطب دندانپزشکی یکی از مشکلات دندانپزشکان است که دنتال گارانتی سعی میکند، با بررسی دقیق هزینه ها و نحوه راه اندازی مطب دندانپزشکی، اطلاعات کافی را در اختیار دندانپزشکان عزیز قرار دهد. ما در اینجا راه اندازی یک مطب را با حداقل هزینه بررسی کرده‌ایم و متذکر میشویم که این قیمت‌ها حدودی است و با گذر زمان تغییر می‌کنند. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

حدود هزینه راه اندازی مطب دندانپزشکی

  • یونیت دندانپزشکی: از ابزارهای لازم برای هر متخصص دندانپزشکی میتوان به یونیت و صندلی دندانپزشکی اشاره کرد، که باید از بسیاری جهات متناسب باشد.

حدود قیمت برای یونیت های دندانپزشکی: شروع از حدود 70.000.000 تومان

  • اتوکلاو: دستگاه اتوکلاو از دیگر لوازم مهم می‌باشد که با دستور اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت، وجود آن در مطب های دندانپزشکی اجباری می باشد و باید در لیست تجهیز کردن مطب قرار گیرد.

حدود قیمت اتوکلاوهای دندانپزشکی: شروع از 70.000.000 تومان

  • کمپرسور: مهمترین ابزار مورد استفاده در مطب دندانپزشکی، دستگاه کمپرسور می باشد که هوا را متراکم و آماده ارسال می کند.

حدود قیمت کمپرسور دندانپزشکی: شروع از 5.000.000 تومان

  • لایت کیور: این دستگاه به وسیله نور بنفشی که دارد مواد ترمیمی دندان را سفت میکند. می توان از لایت کیور برای چندین ماده مختلف استفاده کرد که بیشترین استفاده از لایت کیور برای سفت کردن کامپوزیت می‌باشد. لایت کیور با استفاده از نور بنفش خود باعث تراکم و فشرده شدن سریع کامپوزیت می‌گردد.

حدود قیمت برای لایت کیور: شروع از حدود 1.000.000 تومان

  • دستگاه کویترون (جرمگیر): پلاک میکروبی از عوامل مهم در ایجاد بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان می‌باشد که باید توجه ویژه‌ای به آن کرد. جرمگیری روشی مهم برای از بین بردن پلاک‌های میکروبی می‌باشد، به این دلیل که نمیتوان با مسواک زدن این پلاکها را حذف کرد.

حدود قیمت برای دستگاه جرم گیر: شروع از 4.000.000 تومان

  • آماگلاماتور: این دستگاه برای ترکیب آمالگام و جیوه استفاده می‌شود که برای پر کردن دندان مورد نیاز است.

حدود قیمت برای آمالگاماتور: شروع از 3.800.000 تومان

  • اینسترومنت ها: اینسترومنت ها شامل ابزارهایی همچون توربین دندانپزشکی، آنگل و … می‌باشد که هرکدام وظایف بخصوصی دارند. توربین ابزاری است که سرعت بالا و در عین حال قدرت پایینی دارد و برای برداشتن پوسیدگی و صیقل کاری باتراش روی دندان بکار می‌رود. آنگل ها ابزارهایی با گشتاور بالا و سرعت تقریبا پایینی بوده و توسط یک موتور کار می‌کنند.

حدود قیمت برای اینسترومنت ها: شروع از حدود 800.000 تومان

  • ساکشن: یک سیستم مکنده که بزاق و سایر مواد را مکش می‌کند و در هر یونیت دندانپزشکی از این دستگاه می‌توان استفاده کرد.

حدود قیمت برای ساکشن: شروع از حدود 6.000.000 تومان

  • دوربین داخل دهانی: بر روی یونیت می توان یک دوربین و مانیتور نصب کرد که بصورت لحظه‌ای دندان را در هنگام جراحی بر روی مانیتور به نمایش بگذارد.

حدود قیمت برای دوربین داخل دهانی تکی: شروع از 3.000.000 تومان

حدود قیمت برای دوربین داخل دهانی پکیج: شروع از 10.000.000 تومان

  • دستگاه پک: تجهیزات و اینسترومنت ها بوسیله این دستگاه پک میشود جهت استریل، تا از نفوذ میکروب جلوگیری شود و همچنین طول عمر اینسترومنت هایی که پک شده است بیشتر میشود.

حدود قیمت برای دستگاه پک: شروع از حدود 6.000.000 تومان

  • رادیوگرافی: برای تشخیص سریع و دقیق پوسیدگی دندان، مشکلات فک و دندان، آبسه و … از دستگاهها و دوربین‌های رادیوگرافی استفاده می‌شود.

حدود قیمت برای رادیوگرافی: شروع از 45.000.000 تومان

  • اولتراسونیک: برای حذف بقایایی مانند خون و بزاق، از روی ابزار و دستگاه‌ها، از اولتراسونیک استفاده می‌شود که این عمل قبل از استریل کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حدود قیمت برای برای اولتراسونیک: شروع از حدود 5.000.000 تومان

  • سنسور آرویجی یا تاریکخانه: نمایش دهنده تصویر اکسپوز شده توسط دستگاه رادیوگرافی

حدود قیمت برای برای آرویجی: شروع از حدود 36.000.000 تومان

حدود قیمت برای برای تاریکخانه: شروع از حدود 800.000 تومان

دنتال گارانتی با سابقه بالا در زمینه راه اندازی مطب های دندانپزشکی با امید انتخاب بهتر شما برای تجهیزات دندانپزشکی، اطلاعات را  بصورت کلی در اختیار شما عزیزان قرار داده است. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

توجه: قیمت‌هایی که برای تجهیزات دندانپزشکی ثبت شده است صرفا محدوده قیمت‌ها بوده و جهت اطلاع از قیمت های روز لطفا به بخش دسته بندی محصولات و یا فروشگاه مراجعه فرمایید.

دنتال گارانتی ارائه دهنده تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز شما می باشد، جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

icon-angle icon-bars icon-times